PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Items where Year is 2025

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Journal Article

Gasser, Luciano; Preisig, David; Frei, Anna; Dammert, Yvonne; Egger, Sara; Murphy, P. Karen (2025). Effects of a literary intervention on interaction quality in small-group discussions in the upper elementary grades. Learning and Instruction, 95 (95), p. 101996. 10.1016/j.learninstruc.2024.101996

Book Section

Conk, Caroline (2025). Videobasierte Fallarbeit zur formativen Beurteilung im Bildnerischen Gestalten (In Press). In: Bäuerlein, Kerstin; Bietenhard, Sophia; Conk, Caroline; Longhitano, Marco; Mahler, Sara (eds.) Unterrichtsvideos in der Schweizer Lehrpersonenbildung. Bern: hep

Conk, Caroline; Bietenhard, Sophia; Aebersold Seydoux, Ursula (2025). Kompetenzorientierte fachspezifische Unterrichtsentwicklung: Das E-Portal und seine Nutzung (In Press). In: Bäuerlein, Kerstin; Bietenhard, Sophia; Conk, Caroline; Longhitano, Marco; Mahler, Sara (eds.) Unterrichtsvideos in der Schweizer Lehrpersonenbildung. Bern: hep

Book

Bäuerlein, Kerstin; Bietenhard, Sophia; Conk, Caroline; Longhitano, Marco; Mahler, Sara (eds.) (2025). Unterrichtsvideos in der Schweizer Lehrpersonenbildung (In Press). Bern: hep.

This list was generated on Thu Oct 31 01:45:57 2024 CET.