PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Lustenberger, Sara

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Lustenberger, Sara; Sahli Lozano, Caroline; Brandenberg, Kathrin; Hauser, Janine (2025). Opportunities or new disadvantages? The long-term impact of curriculum modifications and accommodations on post-compulsory educational trajectories. Empirical Research in Vocational Education and Training, 17 (16). 10.1186/s40461-025-00190-8

Brandenberg, Kathrin; Sahli Lozano, Caroline; Wicki, Matthias; Lustenberger, Sara; Wüthrich, Sergej (2025). Akademisches Selbstkonzept und Berufsaspirationen von Schüler:innen der Sekundarstufe I mit reduzierten Lernzielen oder einem Nachteilsausgleich. Vierteljahresschrift für Heilpädagogik und ihre Nachbargebiete, 94, pp. 1-20. 10.2378/vhn2025.art14d

Lustenberger, Sara; Wicki, Matthias; Brandenberg, Kathrin; Wüthrich, Sergej; Sahli Lozano, Caroline (2023). Transition from Lower to Upper Secondary Education: Influence of a diagnosed anxiety disorder or depression during adolescence on post-compulsory education trajectories. Empirische Sonderpädagogik, 15 (3), pp. 275-293. 10.2440/003-0011

Sahli Lozano, Caroline; Brandenberg, Kathrin; Lustenberger, Sara; Hauser, Janine; Wüthrich, Sergej (2022). Aktuelle Forschungsprojekte: Langfristige Bildungsverläufe von ehemaligen Regelschüler/innen mit integrativen schulischen Maßnahmen (LABIRINT). Vierteljahresschrift für Heilpädagogik und ihre Nachbargebiete, 2022 (2), pp. 157-159. 10.2378/vhn2022.art18d

This list was generated on Mon Aug 11 06:51:27 2025 CEST.