PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Sprachaufmerksames Forschen: Historisches Lernen sprachsensibel geplant

Kalcsics, Katharina; Pisall, Verena (2019). Sprachaufmerksames Forschen: Historisches Lernen sprachsensibel geplant. In: Knörzer, Martina; Förster, Lars; Hartinger, Andreas; Franz, Ute (eds.) Forschendes Lernen im Sachunterricht. Probleme und Perspektiven des Sachunterrichts (pp. 89-95). Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

PHBern Contributor:

Kalcsics, Katharina, Pisall, Verena

ISBN:

978-3-7815-2292-3

Series:

Probleme und Perspektiven des Sachunterrichts

Publisher:

Julius Klinkhardt

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

01 Aug 2022 10:36

Last Modified:

27 Feb 2023 16:09

Uncontrolled Keywords:

Sprachaufmerksamkeit, Sachunterricht, forschendes Lernen

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/395

Actions (login required)

Edit item Edit item