PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Achtung Auftritt! Lehrpersonen im Fokus der Performativität

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Name | Item Type | No Grouping
Number of items: 11.

Fankhauser, Regula

Fankhauser, Regula; Kaspar, Angela (2022). Gestures in the classroom. In: Kraus, Anja; Wulf, Christoph (eds.) The Palgrave Handbook of Embodiment and Learning (pp. 163-177). London: Palgrave Macmillan https://doi.org/10.1007/978-3-030-93001-1_10

Fankhauser, Regula; Kaspar, Angela (2019). Teacher’s professional development and the transformation of habitus. Zeitschrift für Qualitative Forschung, 20 (1), pp. 175-190. 10.3224/zqf.v20i1.13

Fankhauser, Regula; Kaspar, Angela (2019). Wenn Gesten stören: Zur Wahrnehmung und Interpretation widerständiger Gesten im Unterricht. Pädagogische Rundschau, 73 (3), pp. 241-252. 103726/PR032019.0023

Fankhauser, Regula; Kasper, Angela (2017). Der bewegte Körper im Unterricht: zwischen medialer Inszenierung und Manifestation des Leiblichen. ZISU - Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung, 6 (1), pp. 53-67. 10.3224/zisu.v6i1.05

Fankhauser, Regula (2016). Sehen und Gesehen Werden – Zum Umgang von Lehrpersonen mit Kamera und Videografie in einer Lehrerinnen- und Lehrerweiterbildung. Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 17 (3). https://doi.org/10.17169/fqs-17.3.2561

Kaspar, Angela

Fankhauser, Regula; Kaspar, Angela (2022). Gestures in the classroom. In: Kraus, Anja; Wulf, Christoph (eds.) The Palgrave Handbook of Embodiment and Learning (pp. 163-177). London: Palgrave Macmillan https://doi.org/10.1007/978-3-030-93001-1_10

Fankhauser, Regula; Kaspar, Angela (2019). Teacher’s professional development and the transformation of habitus. Zeitschrift für Qualitative Forschung, 20 (1), pp. 175-190. 10.3224/zqf.v20i1.13

Fankhauser, Regula; Kaspar, Angela (2019). Wenn Gesten stören: Zur Wahrnehmung und Interpretation widerständiger Gesten im Unterricht. Pädagogische Rundschau, 73 (3), pp. 241-252. 103726/PR032019.0023

Kasper, Angela

Fankhauser, Regula; Kasper, Angela (2017). Der bewegte Körper im Unterricht: zwischen medialer Inszenierung und Manifestation des Leiblichen. ZISU - Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung, 6 (1), pp. 53-67. 10.3224/zisu.v6i1.05

Kraus, Anja

Fankhauser, Regula; Kaspar, Angela (2022). Gestures in the classroom. In: Kraus, Anja; Wulf, Christoph (eds.) The Palgrave Handbook of Embodiment and Learning (pp. 163-177). London: Palgrave Macmillan https://doi.org/10.1007/978-3-030-93001-1_10

Wulf, Christoph

Fankhauser, Regula; Kaspar, Angela (2022). Gestures in the classroom. In: Kraus, Anja; Wulf, Christoph (eds.) The Palgrave Handbook of Embodiment and Learning (pp. 163-177). London: Palgrave Macmillan https://doi.org/10.1007/978-3-030-93001-1_10

This list was generated on Sun May 19 14:30:21 2024 CEST.