PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Wenn Gesten stören: Zur Wahrnehmung und Interpretation widerständiger Gesten im Unterricht

Fankhauser, Regula; Kaspar, Angela (2019). Wenn Gesten stören: Zur Wahrnehmung und Interpretation widerständiger Gesten im Unterricht. Pädagogische Rundschau, 73 (3), pp. 241-252. 103726/PR032019.0023

[img] Text
art00003.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (77kB)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Fankhauser, Regula, Kaspar, Angela

Projects:

[14 s 005 01] Achtung Auftritt! Lehrpersonen im Fokus der Performativität Official URL

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

28 Jul 2022 14:39

Last Modified:

01 Aug 2022 06:02

Publisher DOI:

103726/PR032019.0023

PHBern DOI:

10.57694/2519

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/2519

Actions (login required)

Edit item Edit item