PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Reflexives Schreiben an der Schnittstelle von Ausbildungswissen und Praxiserfahrungen

Bühler, Caroline; Fiechter, Ursula; Reck, Beat (2016). Reflexives Schreiben an der Schnittstelle von Ausbildungswissen und Praxiserfahrungen. Zeitschrift für Hochschulentwicklung, 11 (2), pp. 103-115.

[img] Text
admin__Zeitschriftenverwalter_in__941-3739-3-ED.pdf
Available under License Creative Commons: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works (CC-BY-NC-ND).

Download (322kB)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Bühler, Caroline, Fiechter, Ursula, Reck, Beat

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

10 Nov 2022 15:04

Last Modified:

17 Nov 2022 05:48

PHBern DOI:

10.57694/868

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/868

Actions (login required)

Edit item Edit item