PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Kognitiv-motivationale Schüler*innenprofile und ihre Bedeutung für die Schüler*innenwahrnehmung der Lernunterstützung durch die Lehrperson

Ruelmann, Merle; Torchetti, Loredana; Zulliger, Sandra; Buholzer, Alois; Praetorius, Anna-Katharina (2021). Kognitiv-motivationale Schüler*innenprofile und ihre Bedeutung für die Schüler*innenwahrnehmung der Lernunterstützung durch die Lehrperson. Unterrichtswissenschaft, 49, pp. 395-422. https://doi.org/10.1007/s42010-021-00100-3

[img] Text
s42010-021-00100-3.pdf
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (479kB)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Torchetti, Loredana

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

13 Feb 2023 14:31

Last Modified:

17 Apr 2023 09:16

Publisher DOI:

https://doi.org/10.1007/s42010-021-00100-3

PHBern DOI:

10.57694/6891

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/6891

Actions (login required)

Edit item Edit item