PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Wissenschaftliche Positionen in der Fremd-)Sprachendidaktik der Schweizer Lehrer*innenbildung: ein Orientierungsversuch

Robin, Jésabel; Zimmermann, Martina (2022). Wissenschaftliche Positionen in der Fremd-)Sprachendidaktik der Schweizer Lehrer*innenbildung: ein Orientierungsversuch. In: Robin, Jésabel; Zimmermann, Martina (eds.) La didactique des langues dans la formation initiale des enseignant.e.s en Suisse : quelles postures scientifiques face aux pratiques de terrain? Transversales: Vol. 49 (pp. 11-29). Bruxelles: Peter Lang

[img] Text
v1162456__5_.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works (CC-BY-NC-ND).

Download (13MB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

PHBern Contributor:

Robin, Jésabel, Zimmermann, Martina

Series:

Transversales

Publisher:

Peter Lang

Language:

French

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

13 Feb 2023 15:08

Last Modified:

17 Apr 2023 09:16

Uncontrolled Keywords:

didactique des langues, Suisse, formation des enseignant.es

PHBern DOI:

10.57694/6788

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/6788

Actions (login required)

Edit item Edit item