PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Konflikte wahrnehmen, verstehen und bearbeiten – eine Schulleitungsaufgabe

Lobsang, Karma (2016). Konflikte wahrnehmen, verstehen und bearbeiten – eine Schulleitungsaufgabe. In: Hofmann, Hansueli; Hellmüller, Priska; Hostettler, Ueli (eds.) Eine Schule leiten: Grundlagen und Praxis (pp. 212-223). Bern: hep Verlag

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

PHBern Contributor:

Lobgsang, Karma

Publisher:

hep Verlag

Projects:

[14 w 445 01] ‚Schule leiten‘, ‚Schule führen‘ oder ‚School-Leadershipping‘

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

10 Nov 2022 16:01

Last Modified:

06 Mar 2023 12:07

Uncontrolled Keywords:

Schulleitung, Konfliktmanagement, Mediation

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/647

Actions (login required)

Edit item Edit item