PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Reflektierende Praxis einer forschenden Lehre

Zingg, Irène (2019). Reflektierende Praxis einer forschenden Lehre. Babylonia. Zeitschrift für Sprachunterricht und Sprachenlernen, 2019 (2), pp. 22-25.

[img] Text
Zingg.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (390kB) | Request a copy

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Zingg, Irene

ISSN:

1420-0007

Projects:

[18 w 0006 02] Mehr Sprache(n) für alle. Official URL

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

11 Aug 2022 10:02

Last Modified:

14 Aug 2022 00:10

Uncontrolled Keywords:

Aktionsforschung, integrierte Sprachförderung, Mehrsprachigkeit, Kurse in Heimatlicher Sprache und Kultur (HSK), Entwicklungsprojekt

PHBern DOI:

10.57694/324

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/324

Actions (login required)

Edit item Edit item