PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Lehr- und Lernverständnis im Kontext von selbst organisiertem Lernen

Sahli Lozano, Caroline; Eckhart, Michael (2020). Lehr- und Lernverständnis im Kontext von selbst organisiertem Lernen. In: Ammann-Tinguely, Christiane; Sahli Lozano, Caroline (eds.) Selbst organisiertes Lernen auf der Sekundarstufe 1 (pp. 48-53). Bern: hep Verlag

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

PHBern Contributor:

Sahli Lozano, Caroline, Eckhart, Michael

Publisher:

hep Verlag

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

10 Oct 2022 11:40

Last Modified:

06 Mar 2023 11:46

Uncontrolled Keywords:

Selbstorganisiertes Lernen

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/180

Actions (login required)

Edit item Edit item