Svaton, Carla Jana (2015). Governance einer "integrativen Volksschule" in der Schweiz am Beispiel des Kantons Bern. In: Blömer, Daniel; Lichtblau, Michael; Jüttner, Ann-Kathrin; Koch, Katja; Krüger, M (eds.) Perspektiven auf inklusive Bildung: Gemeinsam anders lehren und lernen. Jahrbuch Grundschulforschung: Vol. 18 (pp. 139-144). Wiesbaden: Springer VS 10.1007/978-3-658-06955-1_20
Text
978-3-658-06955-1_20.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (584kB) | Request a copy |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
PHBern Contributor: |
Svaton, Carla Jana |
ISBN: |
978-3-658-06954-4 |
Series: |
Jahrbuch Grundschulforschung |
Publisher: |
Springer VS |
Language: |
German |
Submitter: |
Jessica Brunner |
Date Deposited: |
10 Nov 2022 15:18 |
Last Modified: |
21 Mar 2023 15:29 |
Publisher DOI: |
10.1007/978-3-658-06955-1_20 |
PHBern DOI: |
10.57694/1063 |
URI: |
https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/1063 |