PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Conceptions et postures (il)légitimées de la didactique des langues : démarche réflexive contextualisée

Robin, Jésabel (2020). Conceptions et postures (il)légitimées de la didactique des langues : démarche réflexive contextualisée. Mélanges CRAPEL, 41, pp. 101-110.

[img] Text
robin-2020-melanges_41_2_1.pdf
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (361kB) | Request a copy

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Robin, Jésabel

Language:

French

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

07 Feb 2023 16:18

Last Modified:

17 Apr 2023 09:16

Uncontrolled Keywords:

didactique des langues et des cultures, approches socio anthropologiques, sociolinguistique, épistémologie, pratiques réflexives

PHBern DOI:

10.57694/6895

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/6895

Actions (login required)

Edit item Edit item