Ruelmann, Merle; Torchetti, Loredana; Zulliger, Sandra; Buholzer, Alois; Praetorius, Anna-Katharina (2021). Kognitiv-motivationale Schüler*innenprofile und ihre Bedeutung für die Schüler*innenwahrnehmung der Lernunterstützung durch die Lehrperson. Unterrichtswissenschaft, 49, pp. 395-422. https://doi.org/10.1007/s42010-021-00100-3
Text
s42010-021-00100-3.pdf Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY). Download (479kB) |
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
PHBern Contributor: |
Torchetti, Loredana |
Language: |
German |
Submitter: |
Jessica Brunner |
Date Deposited: |
13 Feb 2023 14:31 |
Last Modified: |
17 Apr 2023 09:16 |
Publisher DOI: |
https://doi.org/10.1007/s42010-021-00100-3 |
PHBern DOI: |
10.57694/6891 |
URI: |
https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/6891 |