PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Förderung der Metakognition in der Schuleingangsstufe: Wichtigkeit aus Sicht der Lehrpersonen und Rahmenbedingungen zur Umsetzung

Herger, Kirsten (2011). Förderung der Metakognition in der Schuleingangsstufe: Wichtigkeit aus Sicht der Lehrpersonen und Rahmenbedingungen zur Umsetzung. In: Vogt, Franziska; Leuchter, Miriam; Tettenborn, Annette; Hottinger, Ursula; Jäger, Marianna (eds.) Entwicklung und Lernen junger Kinder (pp. 81-92). Münster: Waxmann Verlag

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

PHBern Contributor:

Herger, Kirsten

Publisher:

Waxmann Verlag

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

07 Sep 2022 15:30

Last Modified:

06 Mar 2023 13:55

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/1619

Actions (login required)

Edit item Edit item