PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Transnational Biographies of Education: Young Unaccompanied Asylum Seekers and their Navigation through Shifting Social Realities in Switzerland and Turkey

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Name | Item Type | No Grouping
Number of items: 3.

Lems, Annika; Oester, Kathrin; Strasser, Sabine (2019). Children of the crisis: ethnographic perspectives on unaccompanied refugee youth in and en route to Europe. Journal of Ethnic and Migration Studies, 46 (2), pp. 315-335. 10.1080/1369183X.2019.1584697

Oester, Kathrin; Lems, Annika (2019). Recht auf Bildung? Unbegleitete Minderjährige zwischen Inklusion und Exklusion. In: Sieber Egger, Anja; Unterweger, Gisela; Jäger, Marianna; Kuhn, Melanie; Hangartner, Judith (eds.) Kindheit(en) in formalen, nonformalen und informellen Bildungskontexten. Ethnografische Beiträge aus der Schweiz. Kinder, Kindheiten, Kindheitsforschung: Vol. 20 (pp. 239-258). Wiesbaden: Springer VS 10.1007/978-3-658-23238-2_12

Oester, Kathrin; Lems, Annika (2017). Zwischen Inklusion und Exklusion: Zur Bildungssituation unbegleiteter jugendlicher Asylsuchender. Bildungspolitik. Zeitschrift für Bildung, Erziehung und Wissenschaft (203), pp. 6-8.

This list was generated on Fri Oct 11 10:10:05 2024 CEST.