PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Reber, Brigitte

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Reber, Brigitte (2024). Integrating machine translation in the lower secondary classroom. IATEFL 2023 Harrogate Conference Selections, pp. 97-101. Faversham: IATEFL

Reber, Brigitte (2022). Die Herausforderung dialogisches Sprechen mittels Tasks zu lehren: Wenn ein vertreitetes Modell an einen spezifischen Kontext angepasst werden muss. In: Robin, Jésabel; Zimmermann, Martina (eds.) La didactique des langues dans la formation initiale des enseignant.e.s en Suisse / Fremdsprachendidaktik in der Schweizer Lehrer*innenbildung. Transversales: Vol. 49 (pp. 59-77). Bruxelles: Peter Lang

Raaflaub, Meike; Reber, Brigitte (2022). Übersetzungsmaschinen im Englischunterricht des Zyklus 3. Babylonia Journal of Language Education, 2022 (1), pp. 42-49. 10.55393/babylonia.v1i.141

Frigerio Saylir, Cornelia; Reber, Brigitte; Pestana, Carlos (2020). Fachspezifische Umsetzung im Selbst organisierten Lernen: Fremdsprachen. In: Ammann-Tinguely, Christiane; Sahli Lozano, Caroline (eds.) Selbst organisiertes Lernen auf der Sekundarstufe 1: Grundlagen und Umsetzung (pp. 157-186). Bern: hep Verlag

Reber, Brigitte (2010). Tasks auf dem Papier und im Klassenzimmer: What a difference! Babylonia, 18 (3), pp. 50-55.

This list was generated on Mon Mar 4 20:04:38 2024 CET.