PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Fördern statt einmischen: Evaluation eines Kurzzeit-Elterntrainings zur Betreuung von Lesehausaufgaben

Villiger, Caroline; Niggli, Alois; Wandeler, Christian (2010). Fördern statt einmischen: Evaluation eines Kurzzeit-Elterntrainings zur Betreuung von Lesehausaufgaben. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 57 (4), pp. 257-272. 10.2378/peu2010.art18d

Full text not available from this repository.

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Villiger, Caroline, Niggli, Alois

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

17 Oct 2022 15:43

Last Modified:

19 Oct 2022 13:54

Publisher DOI:

10.2378/peu2010.art18d

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/1022

Actions (login required)

Edit item Edit item