PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Verknüpfung von Forschungs- und Schreibkompetenz in der Ausbildung von Lehrpersonen – ein Praxisbeispiel

Bürki, Gisela; Moroni, Sandra (2016). Verknüpfung von Forschungs- und Schreibkompetenz in der Ausbildung von Lehrpersonen – ein Praxisbeispiel. Zeitschrift für Hochschulentwicklung, 11 (2), pp. 117-131.

[img] Text
admin__Zeitschriftenverwalter_in__915-3723-2-ED.pdf
Available under License Creative Commons: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works (CC-BY-NC-ND).

Download (697kB)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Bürki, Gisela, Moroni, Sandra

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

10 Nov 2022 15:06

Last Modified:

17 Nov 2022 08:27

Uncontrolled Keywords:

Forschungskompetenzen, Schreibkompetenzen, wissenschaftliches Arbeiten, Lehrerbildung

PHBern DOI:

10.57694/870

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/870

Actions (login required)

Edit item Edit item