Bürki, Gisela; Moroni, Sandra (2016). Verknüpfung von Forschungs- und Schreibkompetenz in der Ausbildung von Lehrpersonen – ein Praxisbeispiel. Zeitschrift für Hochschulentwicklung, 11 (2), pp. 117-131.
Text
admin__Zeitschriftenverwalter_in__915-3723-2-ED.pdf Available under License Creative Commons: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works (CC-BY-NC-ND). Download (697kB) |
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
PHBern Contributor: |
Bürki, Gisela, Moroni, Sandra |
Language: |
German |
Submitter: |
Jessica Brunner |
Date Deposited: |
10 Nov 2022 15:06 |
Last Modified: |
17 Nov 2022 08:27 |
Uncontrolled Keywords: |
Forschungskompetenzen, Schreibkompetenzen, wissenschaftliches Arbeiten, Lehrerbildung |
PHBern DOI: |
10.57694/870 |
URI: |
https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/870 |