Robin, Jésabel (2017). "Expériences de mobilité": apports et limites des sciences sociales dans un dispositif institutionnel de formation en français langue étrangère. In: Argaud, Evelyne; Al-Zaum, Malek; Da Silva Akborisova, Elena (eds.) Le proche et le lointain/ The near and the far : enseigner, apprendre et partager des cultures étrangères/Teaching, Learning and Sharing of Foreign Cultures (pp. 185-194). Paris: Editions des Archives Contemporaines
Text
2017_Robin_apports_limites_sciences_sociales.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (1MB) | Request a copy |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
PHBern Contributor: |
Robin, Jésabel |
ISBN: |
9782813002624 |
Publisher: |
Editions des Archives Contemporaines |
Projects: |
[16 w 0006 01] Didactique de la mobilité Official URL |
Language: |
French |
Submitter: |
Jessica Brunner |
Date Deposited: |
17 Nov 2022 12:08 |
Last Modified: |
17 Nov 2022 12:08 |
Uncontrolled Keywords: |
mobilité étudiante, approches socio-anthropologiques, dispositif institutionnel, formation de formateurs |
PHBern DOI: |
10.57694/672 |
URI: |
https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/672 |