PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Schreibbewegung erfassen: Diagnostik als zentraler Aspekt für die Förderung der Graphomotorik

Sägesser, Judith; Sahli Lozano, Caroline; Simovic, Liana (2018). Schreibbewegung erfassen: Diagnostik als zentraler Aspekt für die Förderung der Graphomotorik. Die Grundschulzeitschrift, 32 (308), pp. 26-29.

[img] Text
SaegesserSahliSimovic2018_Schreibbewegungerfassen.pdf - Published Version
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (444kB)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Sägesser Wyss, Judith, Sahli Lozano, Caroline, Simovic, Liana

ISSN:

0932-3910

Projects:

[16 s 0002 02] Inklusive Förderung der Grafomotorik im Erstschreiben (GRAFINK) Official URL

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

21 Nov 2022 14:20

Last Modified:

04 Apr 2023 16:24

Uncontrolled Keywords:

Graphomotorik, Handschrifterwerb, Diagnostik, Förderung

PHBern DOI:

10.57694/554

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/554

Actions (login required)

Edit item Edit item