Zurschmitten, Christof (2012). Die Zone als Ort der Erinnerung und des freien Sprechens? S.T.A.L.K.E.R. – Shadow of Chernobyl: Der Versuch eines Computerspiels als Erinnerungsmedium. In: Appel, Daniel; Huberts, Christian; Raupach, Tim; Standke, Sebastian (eds.) Welt|Kriegs|Shooter: Computerspiele als realistische Erinnerungsmedien? Game Studies (pp. 160-183). Boizenburg: Werner Hülsbusch
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
PHBern Contributor: |
Zurschmitten, Christof |
Series: |
Game Studies |
Publisher: |
Werner Hülsbusch |
Language: |
German |
Submitter: |
Jessica Brunner |
Date Deposited: |
24 Oct 2022 16:47 |
Last Modified: |
24 Oct 2022 16:47 |
Uncontrolled Keywords: |
game studies, erinnerungskultur, computerspiel, kollektives gedächtnis, erinnerungsmedium, tschernobyl |
URI: |
https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/1468 |