PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Interventionsstudie zur Förderung des selbstregulierten Lernens auf Primarstufe mit oder ohne Einbezug von Eltern (SEGEL)

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Name | Item Type | No Grouping
Jump to: 2024
Number of items: 2.

2024

Niederbacher, Edith; Villiger Hugo, Caroline (2024). Chancengleichheit durch Elterntrainings? Analysen zur Erreichbarkeit von Eltern für einen Elternabend zum Thema Lernbegleitung. Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 30 (7), pp. 31-37. 10.57161/z2024-07-05

Schuler, Nadine; Villiger Hugo, Caroline; Krauß, Evelyn (2024). Effects of a Teacher-Led Intervention Fostering Self-Regulated Learning and Reading among 5th and 6th Graders—Treatment Integrity Matters. Education Sciences, 14 (7), p. 778. 10.3390/educsci14070778

This list was generated on Mon Mar 24 15:46:06 2025 CET.