PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Zaugg, Pascal

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section | Book | Report
Number of items: 5.

Book Section

Bollag, Jessica; Fischer, Evelyn; Heierle, Daniela; Zaugg, Pascal (2022). Schritte Richtung Digitalisierung: Wer kommt mit? Soziale Ungleichheiten im digitalen Bereich. In: Standl, Bernhard (ed.) Digitale Lehre nachhaltig gestalten. Medien in der Wissenschaft: Vol. 80 (pp. 149-155). Münster, New York: Waxmann

Regez, Adrian; Conk, Caroline; Lehmann, Martin; Michel, Markus; Schär, Sonja; Schluchter, Thierry; Zaugg, Pascal; Zuberbühler, Urs (2022). Überlegungen zu einem Perspektivrahmen Medien & Informatik. In: Dipartimento formazione e apprendimento (DFA); Scuola universitaria professional (eds.) Tagungsband der 5. Tagung Fachdidaktiken: Die Entwicklung der Fachdidaktiken als wissenschaftliche Disziplinen in der Schweiz: Bilanz und Perspektiven (pp. 473-479). Locarno: Scuola universitaria professionale della Svizzera italiana (SUPSI) https://doi.org/10.33683/dida.22.05.78

Gumpert, Andrea; Zaugg, Pascal (2019). Fit für den Lehrplan 21 – Wie Klassenlehrpersonen auf den Informatikunterricht vorbereitet werden (können). In: Pasternak, Arno (ed.) Informatik für alle (pp. 201-210). Bonn: Gesellschaft für Informatik 10.18420/infos2019-c5

Book

Kizilhan, Jan Ilhan; Friedl, Nadine; Steger, Florian; Rüegg, Nina; Zaugg, Pascal; Moser, Christian Thomas; Hautzinger, Martin (2019). Trauma Workbook for Psychotherapy Students and Practitioners [Textbook]. Lengerich: Pabst Science Publishers.

Report

Regez, Adrian; Schär, Sonja; Zaugg, Pascal; Conk, Caroline; Lehmann, Martin; Schluchter, Thierry; Michel, Markus; Zuberbühler, Urs (2022). Grundlagen eines Perspektivrahmens Medien & Informatik. Bern: PHBern. 10.5281/zenodo.6628333

This list was generated on Sat Feb 18 06:05:11 2023 CET.