PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Walter-Laager, Catherine

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Journal Article

Walter-Laager, Catherine; Brandenberg, Kathrin; Tinguely, Luzia; Moschner, Barbara; Schwarz, Jürg; Pfiffner, Manfred R. (2016). Interesse von Kleinkindern an unterschiedlichen Sprachlernmedien. Frühe Bildung, 5 (1), pp. 40-49. 10.1026/2191-9186/a000243

Walter-Laager, Catherine; Brandenberg, Kathrin; Tinguely, Luzia; Schwarz, Jürg; Pfiffner, Manfred; Moschner, Barbara (2016). Media-assisted language learning for young children: Effects of a word-learning app on the vocabulary acquisition of two-year-olds. British Journal of Educational Technology, 48 (4), pp. 1062-1072. https://doi.org/10.1111/bjet.12472

Book Section

Brandenberg, Kathrin; Walter-Laager, Catherine; Selimi, Naxhi (2014). Eltern-Kind-Interaktionen mit Bildungsgehalt. In: Walter-Laager, Catherine; Pfiffner, Manfred; Fasseing Heim, Karin (eds.) Vorsprung für alle! Erhöhung der Chancengerechtigkeit durch Projekte in der Frühpädagogik (pp. 75-99). Bern: hep Verlag

Report

Walter-Laager, Catherine; Brandenberg, Kathrin; Tinguely, Luzia; Schwarz, Jürg; Moschner, Barbara; Pfiffner, Manfred (2014). Kleinkinder erkunden die moderne Welt. Freiburg (CH) / Lindau: Universität Freiburg (CH), Departement Erziehungswissenschaften, ZeFF/ Institut für Elementar- und Schulpädagogik (IESP).

Brandenberg, Kathrin; Selimi, Naxhi; Walter-Laager, Catherine (2013). Eltern-Kind-Interaktionen: Eine qualitative Studie mit deutsch- und albanischsprachigen Eltern und ihren drei- bis vierjährigen Kindern. Freiburg (CH): Universität Freiburg (CH), Departement Erziehungswissenschaften, ZeFF.

This list was generated on Wed Feb 15 00:16:23 2023 CET.