PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Prengel, Annedore

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section
Number of items: 2.

Book Section

Prengel, Annedore; Riegler, Susanne; Wannack, Evelyne (2009). "Formative Assessment" als Re-Impuls für pädagogisch-didaktisches Handeln. In: Röhner, Charlotte; Henrichwark, Claudia; Hopf, Michaela (eds.) Europäisierung der Bildung: Konsequenzen und Herausforderungen für die Grundschulpädagogik. Jahrbuch Grundschulforschung: Vol. 13 (pp. 253-257). Wiesbaden: Verlag für Sozialwissenschaften

Wannack, Evelyne (2008). Elementar- und Primarbereich im europäischen Vergleich. In: Liebers, Katrin; Prengel, Annedore; Bieber, Götz (eds.) Die flexible Schuleingangsphase: Evaluationen zur Neugestaltung des Anfangsunterrichts (pp. 11-19). Weinheim / Basel: Beltz Verlag

This list was generated on Wed Feb 15 01:51:31 2023 CET.