PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Näpfli, Jasmin

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 10.

Report

Windlinger, Regula; Jutzi, Michelle; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (2025). Aus- und Weiterbildung der Mitarbeitenden und Leitungspersonen in schulergänzenden Tagesstrukturen der Schweiz. Projekt CONSENT, Bericht 1. Bern: PHBern, SPP Governance im System Schule.

Windlinger, Regula; Jutzi, Michelle; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (2025). CONSENT. Schulergänzende Tagesstrukturen: Grundlagen für die Aus- und Weiterbildung der Mitarbeitenden. Projekt CONSENT, Einleitung. Bern: PHBern.

Windlinger, Regula; Jutzi, Michelle; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (2025). CONSENT. Structures d'accueil de jour parascolaire : bases pour la formation et la formation continue du personnel. Projekt CONSENT, Introduction. Bern: PHBern.

Windlinger, Regula; Jutzi, Michelle; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (2025). For-mation et formation continue des collaborateurs et des responsables des structures d’accueil pa-rascolaire en Suisse. Project CONSENT, Rapport 1. Bern: PHBern.

Jutzi, Michelle; Windlinger, Regula; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (2025). Trends, Herausforderungen und Entwicklungsperspektiven aus internationaler Perspektive. Projekt CONSENT, Bericht 2. Bern: PHBern, SPP Governance im System Schule.

Jutzi, Michelle; Windlinger, Regula; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (2025). Nationale Steuerung und Qualitätsmonitoring in Australien. Projekt CONSENT, Bericht 3. Bern: PHBern.

Jutzi, Michelle; Windlinger, Regula; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (2025). Tendances, défis et possibilités de développement d’un point de vue international. Project CONSENT, Rapport 2. Bern: PHBern.

Jutzi, Michelle; Windlinger, Regula; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (2025). Pilotage national et suivi de la qualité en Australie. Project CONSENT, Rapport 3. Bern: PHBern.

Working Paper

Jutzi, Michelle; Windlinger, Regula; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (7 August 2025). Impulspapier. CONSENT. Schulergänzende Tagesstrukturen: Grundlagen für die Aus- und Weiterbildung der Mitarbeitenden. Bern: PHBern

Jutzi, Michelle; Windlinger, Regula; Gfeller, Noémie; Näpfli, Jasmin; Schuler, Patricia (7 August 2025). Document de refléxion. CONSENT. Structures d'accueil de jour parascolaire : bases pour la formation et la formation continue du personnel. Bern: PHBern

This list was generated on Thu Dec 4 09:04:39 2025 CET.