PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Lehmann, Martin

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Regez, Adrian; Conk, Caroline; Lehmann, Martin; Michel, Markus; Schär, Sonja; Schluchter, Thierry; Zaugg, Pascal; Zuberbühler, Urs (2022). Überlegungen zu einem Perspektivrahmen Medien & Informatik. In: Dipartimento formazione e apprendimento (DFA); Scuola universitaria professional (eds.) Tagungsband der 5. Tagung Fachdidaktiken: Die Entwicklung der Fachdidaktiken als wissenschaftliche Disziplinen in der Schweiz: Bilanz und Perspektiven (pp. 473-479). Locarno: Scuola universitaria professionale della Svizzera italiana (SUPSI) https://doi.org/10.33683/dida.22.05.78

Regez, Adrian; Schär, Sonja; Zaugg, Pascal; Conk, Caroline; Lehmann, Martin; Schluchter, Thierry; Michel, Markus; Zuberbühler, Urs (2022). Grundlagen eines Perspektivrahmens Medien & Informatik. Bern: PHBern. 10.5281/zenodo.6628333

Lehmann, Martin (2013). Institut Sekundarstufe II: Naturwissenschaft verständlich gemacht. e-ducation, 3, p. 58.

Lehmann, Martin; Jurjevic, Diana; Stöcklin, Nando (2007). Informatikunterricht: anschaulich, nützlich – und fundiert. In: Schubert, Sigrid (ed.) Didaktik der Informatik in Theorie und Praxis: INFOS 2007 (pp. 273-282). Bonn: Köllen

Lehmann, Martin (2007). Informatische Bildung in der Schweiz. LOG IN, 27 (148), pp. 12-15.

This list was generated on Wed Oct 30 15:44:32 2024 CET.