PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Kutzelmann, Sabine

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Journal Article

Villiger, Caroline; Niggli, Alois; Wandeler, Christian; Kutzelmann, Sabine (2012). Does family make a difference? Mid-term effects of a school/home-based intervention program to enhance reading motivation. Learning & Instruction, 22 (2), pp. 79-91. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2011.07.001

Villiger, Caroline; Niggli, Alois; Wandeler, Christian; Watermann, Rainer; Kutzelmann, Sabine (2010). Multiple Ziele bei der Leseförderung: Befunde aus einer vergleichenden Interventionsstudie auf Klassenstufe 4. Journal für Bildungsforschung Online (2), pp. 153-194.

Book Section

Pisall, Verena; Ilg, Angelika (2017). Anschlusskommunikation: Entwicklung und Evaluation der MeVoL-Design-Komponente. In: Peter, Klaus; Hilbe, Robert; Kutzelmann, Sabine; Massler, Ute (eds.) Mehrsprachiges Vorlesen durch die Lehrperson: Handbuch zu Theorie und Praxis (pp. 111-128). Opladen / Berlin / Toronto: Verlag Barbara Budrich

Bleiker, Johanna; Egli Cuenat, Mirjam; Kutzelmann, Sabine; Massler, Ute; Peter, Klaus; Pisall, Verena (2016). Mehrsprachiges Vorlesen der Lehrperson – ein didaktisch-methodisches Design. In: Wegner, Anke; Dirim, İnci (eds.) Mehrsprachigkeit und Bildungsgerechtigkeit: Erkundungen einer didaktischen Perspektive. Mehrsprachigkeit und Bildung (pp. 100-113). Opladen / Berlin / Toronto: Verlag Barbara Budrich

This list was generated on Wed Feb 8 07:25:51 2023 CET.