Gingins, François
Up a level |
Labudde, Peter; Nidegger, Christian; Adamina, Marco; Gingins, François (2012). The development, validation and implementation of standards in science education: Changes and difficulties in the Swiss project HarmoS. In: Bernholt, Sascha; Neumann, Knut; Nentwig, Peter (eds.) Making it tangible: Learning outcomes in science education (pp. 235-259). Münster: Waxmann Verlag
Gingins, François; Adamina, Marco (2007). Bildungsstandards Naturwissenschaften in der Schweiz: work in progress. In: Höttecke, Dietmar (ed.) Naturwissenschaften im internationalen Vergleich: Tagungsband der Jahrestagung 2006 der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP) (pp. 230-232). Berlin: LIT Verlag
Gingins, François; Labudde, Peter; Adamina, Marco (2007). Standards de formation pour les sciences naturelles en Suisse – Un progrès? Enjeux Pédagoqique, 6 (5), p. 27.
Adamina, Marco; Labudde, Peter; Gingins, François (2007). HarmoS Bildungsstandards Naturwissenschaften für die Volksschule. Basellandschaftliche Schulnachrichten, 5, pp. 6-7.