PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

QuesTanja: Kombination von individueller Förderung und sozialem Lernen in einem spielerischen Lernkontext

Stöcklin, Nando; Steinbach, Nico; Spannagel, Christian (2015). QuesTanja: Kombination von individueller Förderung und sozialem Lernen in einem spielerischen Lernkontext. Medienproduktion, 8, pp. 2-4.

[img] Text
MP_OZWP_2193-7699_2015-08.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (19MB) | Request a copy

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Stöcklin, Nando, Steinbach, Nico

ISSN:

2193-7699

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

10 Nov 2022 15:15

Last Modified:

17 Nov 2022 07:44

Uncontrolled Keywords:

Gamification, schülerzentrierter Unterricht

PHBern DOI:

10.57694/954

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/954

Actions (login required)

Edit item Edit item