PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Videovignetten in der hochschulischen Lehre einsetzen: Eindrücke aus dem Projekt VidNuT

Huber Nievergelt, Verena; Kasper, Lutz; Lembens, Anja; Nepper, Hannes Helmut (2024). Videovignetten in der hochschulischen Lehre einsetzen: Eindrücke aus dem Projekt VidNuT. In: Eghtessad, Axel; Goreth, Sebastian (eds.) Videovignetten – Unterricht professionell wahrnehmen. Transfer Forschung – Schule: Vol. Vol. 9 (pp. 11-16). Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt

[img] Text
20250128_9783781560666_transfer_9.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works (CC-BY-NC-ND).

Download (10MB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

PHBern Contributor:

Huber Nievergelt, Verena

Series:

Transfer Forschung – Schule

Publisher:

Julius Klinkhardt

Language:

German

Submitter:

Verena Huber Nievergelt

Date Deposited:

17 Feb 2025 10:58

Last Modified:

18 Feb 2025 18:18

PHBern DOI:

10.57694/7648

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/7648

Actions (login required)

Edit item Edit item