PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Rezension zu: Robin, Jésabel & Zimmermann, Martina (Hrsg.) (2022): La didactique des langues dans la formation initiale des enseignant.e.s en Suisse. Quelles postures scientifique face aux pratiques de terrain? Fremdsprachendidakik in der Schweizer Lehrer*innenbildung. Bern, New York, Oxford, Warszawa, Wien: Peter Lang.

Zingg, Irene (2022). Rezension zu: Robin, Jésabel & Zimmermann, Martina (Hrsg.) (2022): La didactique des langues dans la formation initiale des enseignant.e.s en Suisse. Quelles postures scientifique face aux pratiques de terrain? Fremdsprachendidakik in der Schweizer Lehrer*innenbildung. Bern, New York, Oxford, Warszawa, Wien: Peter Lang. Zeitschrift für Interkulturellen Fremsprachenunterricht, 27 (2), pp. 379-383. 10.48694/zif.3520

[img] Text
zif-3520-zingg.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (291kB)

Item Type:

Journal Article (Review Article)

PHBern Contributor:

Zingg, Irène

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

23 Jan 2023 12:01

Last Modified:

25 May 2023 15:53

Publisher DOI:

10.48694/zif.3520

Uncontrolled Keywords:

Fremdsprachendidakik, Lehrer*innenbildung, Schweiz, Rezension

PHBern DOI:

10.57694/6580

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/6580

Actions (login required)

Edit item Edit item