Aebersold Seydoux, Ursula; Junger, Susanne (2019). How Does Learning in the Art Classroom Become Visible? In: Novák, Géza Máté (ed.) Participation and Cooperation in Arts Education (pp. 121-128). Budapest: Eötvös Loránd University (ELTE)
Text
EWAE_2019_Proceedings.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License PHBern Standard License. Download (4MB) | Request a copy |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
PHBern Contributor: |
Aebersold, Ursula, Junger, Susanne |
ISBN: |
978-963-7155-89-5 |
Publisher: |
Eötvös Loránd University (ELTE) |
Projects: |
[16 s 0001 01f] Malend Bilder wagen: Farben erleben - mit Farben gestalten. Wie werden Kompetenzentwicklungen im Unterricht Bildnerisches Gestalten sichtbar? Official URL |
Language: |
English |
Submitter: |
Jessica Brunner |
Date Deposited: |
26 Jul 2022 13:52 |
Last Modified: |
26 Jul 2022 14:42 |
Related URLs: |
|
Uncontrolled Keywords: |
Bildnerisches Gestalten, Malen, Farbe, Lehrplan 21, Kompetenzorientierter Fachunterricht, Lern-standerfassung, Förderorientierung, Lernunterstützung, Lernhilfen, Lernen sichtbar machen |
PHBern DOI: |
10.57694/300 |
URI: |
https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/300 |