PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Die Bedeutung von sozialer Herkunft und Migrationshintergrund für den Übertritt in anerkannte nachobligatorische Ausbildungen in der Schweiz

Sacchi, Stefan; Hupka, Sandra; Stalder, Barbara E. (2011). Die Bedeutung von sozialer Herkunft und Migrationshintergrund für den Übertritt in anerkannte nachobligatorische Ausbildungen in der Schweiz. In: Bergman, Manfred M.; Hupka, Sandra; Keller, A.; Meyer, Thomas (eds.) Youth transitions in Switzerland: Results from the TREE panel study (pp. 120-156). Zürich: Seismo

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

PHBern Contributor:

Stalder, Barbara

Publisher:

Seismo

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

13 Sep 2022 10:20

Last Modified:

06 Mar 2023 13:59

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/1697

Actions (login required)

Edit item Edit item