PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Das Kohärenzmodell der schulischen Beurteilung als Ergänzung zu Aeblis Psychologischer Didaktik

Baeriswyl, Franz; Kovatsch-Guldimann, Verena (2006). Das Kohärenzmodell der schulischen Beurteilung als Ergänzung zu Aeblis Psychologischer Didaktik. In: Baer, Matthias; Fuchs, Michael; Füglister, Peter; Reusser, Kurt; Wyss, Heinz (eds.) Didaktik auf psychologischer Grundlage: Von Hans Aeblis kognitionspsychologischer Didaktik zur modernen Lehr- und Lernforschung (pp. 227-239). Bern: hep Verlag

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

PHBern Contributor:

Kovatsch-Guldimann, Verena

Publisher:

hep Verlag

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

17 Oct 2022 11:47

Last Modified:

17 Oct 2022 11:47

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/1348

Actions (login required)

Edit item Edit item