PHBern

REPO PHBern
Open Access Repository Bern University of Teacher Education

Phänomenologische Naturwissenschaftsdidaktik: Erkenntnis- und wissenschaftstheoretische Positionierung und erziehungswissenschaftliche Folgerungen

Theilmann, Florian; Buck, Peter; Murmann, Lydia; Østergaard, Edvin; Hugo, Aksel; Dahlin, Bo; Aeschlimann, Ulrich; Rittersbacher, Christa (2013). Phänomenologische Naturwissenschaftsdidaktik: Erkenntnis- und wissenschaftstheoretische Positionierung und erziehungswissenschaftliche Folgerungen. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften (19), pp. 397-416.

Full text not available from this repository.

Item Type:

Journal Article (Original Article)

PHBern Contributor:

Aeschlimann, Ulrich

Language:

German

Submitter:

Jessica Brunner

Date Deposited:

19 Sep 2022 17:23

Last Modified:

19 Sep 2022 17:23

Uncontrolled Keywords:

Phänomenologische Naturwissenschaftsdidaktik, Phänomenologie, Nature of Science, Inquiry Based Learning

URI:

https://phrepo.phbern.ch/id/eprint/1332

Actions (login required)

Edit item Edit item